Brev:
Modermælkserstatning 1 og 2 - 6 mdr.
12. november 2016
Alder:
6 mdr.
Modermælkserstatning 1 og 2 - 6 mdr.
Hej Helen
Min dreng er nu 6 mdr, han får udelukkende flaske plus ske mad.
Lige nu får han modermælkserstatning fra Arla, nummer 1.
Skal jeg fortsætte med nummer 1, eller skal jeg begynde at give ham nummer 2 nu hvor han er 6 mdr?
Skal han have jern tilskud?
Hilsen